آشنایی با الکتروسیم

شما می توانید سوالات مورد نظر خود را از طریق قسمت " تماس با ما " مطرح نمائید

زمینه فعالیت شرکت الکترو سیم چیست ؟

توزیع و پخش انواع سیم کارت دائمی اعتباری ایرانسل همراه اول رایتل

مودم های TD-LTE ثابت – جیبی همراه

کالای دیجیتال

گیرنده دیجیتال – انواع کابل و تبدیل – باند – اسپیکر -تلفن ثابت خانگی – بی سیم – آنتن – رم – فلش – پاور بانک – شارژر – کنسول بازی – دسته بازی – کابل HD و…

چرا الکتروسیم ؟

تیم مدیریت شرکت پخش الکتروسیم با استفاده از کادری مجرب و آموزش دیده بصورت ۲۴ ساعته از طریق راه های ارتباطی مندرج در وب سایت نسبت به پشتیبانی ۲۴ ساعته از مشتریان خود اقدام نموده است .

 

همچنین با توجه به سابقه شرکت پخش الکتروسیم به جهت خرید و فروش با تمامی شهر های ایران ، دفاتر پیشخوان خدمات دولت ، موبایل فروشی ها ، همکاران پخش سیار و … به جهت تامین خواسته های مد نظر مشتریان عزیز با پایین ترین قیمت روز بازار پیش قدم میباشد.

 

ضمناً پرسنل شرکت پخش الکتروسیم با پایش ۲۴ ساعته بازار نسبت به کارشناسی نبض بازار و تامین نیازهای همکاران محترم پیش قدم میباشد.

 

آیا قیمت های الکترو سیم نسبت به بازار ارزانتر است؟

تمام تلاش مجموعه الکتروسیم بر این است که قیمت ها بروز باشد و با کمترین سود ممکن در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

نحوه سفارش کالا های مد نظر به چه صورت امکان پذیر میباشد؟

همکاران محترم میتوانند از طریق وب سایت شرکت الکتروسیم ، کانال تلگرام یا اینستاگرام نسبت به انتخاب کالای مورد نظر و خرید اقدام نمایند،همچنین با استفاده از سایر کانالهای ارتباطی مندرج در قسمت ارتباط با ما میتوانند نسبت به استعلام موجودی و قیمت کالاهای مد نظر خود کسب اطلاع و اقدام به خرید نمایید.

 

نحوه پرداخت کالاهای خریداری شده چگونه میباشد ؟

پرداخت از طریق درگاه پرداخت الکترونیک وب سایت.

پرداخت از طریق انتقال وجه کارت به کارت.

جهت دریافت شماره کارت از طریق صفحه ارتباط با ما نسبت به تماس با کارشناسان واحد فروش اقدام و شماره کارت را دریافت نمایید.

هزینه ارسال کالاهای خریداری شده چگونه محاسبه میشود؟

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است.

 

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش به مشتریان محترم بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل و قوانین جاری شرکت های حمل نقل متفاوت است.

کالا های خریداری شده چه زمانی جهت ارسال تحویل پست یا باربری  میشود؟

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پرداخت هزینه ی پست یا باربری و مبلغ کالا های خریداری شده قبل از ساعت ۱۴ به واحد پستی تحویل داده می شوند لازم

به ذکر است اگر پرداخت هزینه بعد از ساعت مذکور باشد ارسال بار به روز بعد موکول خواهد شد.

کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

گاهی به دلایل مختلف عرضه  نشدن  کالای مربوطه و… ، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست.

در صورت لزوم  با این حال موجود” یا “به زودی” امکان پذیر خواهد شد می‏‌توانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در وب سایت شرکت الکتروسیم ،کانال تلگرام،اینستاگرام یا تماس با واحد فروش و پشتیبانی اطلاعات لازم را کسب نمائید.

نحوه سفارش کالاهای مد نظر خریداران که در سایت موجود نیست یا به اتمام رسیده به چه صورت میباشد؟

همکاران محترم می توانید با شماره های اعلام شده در قسمت تماس با ما تماس گرفته و سفارشات خود را ثبت نمایید تا با موجود شدن کالای سفارش داده شده با شما تماس گرفته شود،همچنین با ثبت سفارش شما تیم واحد فروش و پشتیبانی شرکت الکتروسیم نسبت به تهیه و ارسال کلا با قیمت مد نظر شما اقدام مینماید.

پرداخت امن الکتروسیم چیست؟

تیم مدیریت شرکت الکتروسیم با توجه به کارشناسی های مداوم و شناسایی نقاط ضعف بازار  در جهت برطرف کردن نیاز همکاران جهت انجام معاملات امن در فضای مجازی که هیچ شناختی نسبت به هم ندارند سرویس پرداخت امن الکترو سیم را ایجاد نموده است.

خبرنامه حقوقی الکتروسیم چیست؟

تیم مدیریت شرکت الکتروسیم با توجه به کارشناسی های مداوم و شناسایی نقاط ضعف همکاران در جهت برطرف کردن نیاز های موجود با همکاری کارشناسان کشوری و پیشکسوتان دفاتر پیشخوان دولت همچنین وکلای برجسته در جهت پاسخگویی به سوالات حقوقی در خصوص آیین نامه دفاتر چیشخوان خدمات دولت و قوانین و مقررات معامله در بازار و سایر مسائل و مشکلات دفاتر پیشخوان و همکاران بخش های خصوصی در قالب خبرنامه الکترونیکی و پرسش پاسخ و مشاوره تلفنی و حضوری در خدمت همکاران گرامی میباشد.